Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Seven Sins

Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 1]

1Seven Sins Empty Seven Sins 3/11/2008, 07:16

Elmia

Elmia
Pääjehu
Pääjehu

Seven Sins Sin_e

Seven Sins Sinalas

Luvattu on paljon
Rikottu enemmän
Vierelläsi valvon
Ja kauniina sut nään

NIMI Seven Sins Sin
SUKUPUOLI tamma
ROTU amerikanravuri

VÄRI rautiaanpäistärikkö
IKÄ 28-vuotias (ihmisissä)
SÄKÄ 140cm

KLAANI Marras
ASEMA väki

PELAAJA Elmia
PELIPAIKKA Kaamos RPG

HOX! Siniltä puuttuu oikea silmä ja vasen on harmaakaihista sokaistunut.


Sä oot se jonka
Löydän aina uudelleen
Taas tässä oon ja valmis
Uuteen kierrokseen

KYKY
Liityttyään Marraksen klaaniin soi shamaani Zeza Sinille yhden kyvyn: kyvyn aistia tulevan. Sokeudestaan tamma ei halunnut luopua, mutta toivoi itsenäisyyttä vammastaan huolimatta. Kykykivi ennustaa lähitulevaisuutta. Siten tamma pystyy esimerkiksi "näkemään" reitillä olevan kaatuneen puun, jota varoa, tai vaikka puskassa lymyilevän karhun, jolloin reittivalintaa vielä kykenee muuttamaan. Kyvyn käyttäminen tosin heikentää nopeasti jo ennestään heikkoa tammaa, jonka vuoksi tamma pyrkiikin pärjäämään luonnon suomilla aisteilla mahdollisimman pitkälle.


Oon vielä samanlainen
Sama mieli sama sydän
Sama nainen

LUONNE
Sinin nähdessään voi kuka tahansa todeta, että tamma on kokenut kovia. Riutunut, heiveröinen ulkomuoto on kuitenkin vain ulkokuorta. Sisimmässään ravuri on varautunut ja itsepäinen kuin härkä. Tamma ei ole erityisen seurallinen tai tuttavallinen, ja pyrkiikin tiuskimisellaan välttämään uusien tuttavuuksien tekemistä. Harvoille ystävilleen tamma on kuitenkin rehti, reilu ja auttava. Näitä ystäviä tamma myös puolustaa viimeiseen saakka.

Sisukas tamma on pitkäjänteinen. Pippurisena se suuttuu helposti, mutta yleensä tamman lepyttää myös helposti. Toden teolla suuttuessaan Sinin anteeksiantoa saa kuitenkin odotella ja pitkään, jos sitä koskaan edes saa. Tamma vihaa sääliä, eikä halua sellaista omalle kohdalleen. Tamma antaa mielellään palautetta suorasukaisesti, toisen edes pyytämättä. Tamma on kova tekemään ennakoivia johtopäätöksiä ja pitääkin niistä viimeiseen asti kiinni.


Mä muistan kyllä
Ne kirosanat ja syyttelyn
Ja anteeksi annan
Jopa sen pahoinpitelyn

MENNEISYYS
Kaltoinkohdeltu vahinkovarsa. Sinin elämän alkutaipale oli kaikkea muuta kuin onnistunut. Ihmiset riepottelivat pientä peitsaavaa tammaa paikasta toiseen, yrittivät saada siitä kilpailevaa peitsaria loppuun asti. Lopulta hedelmättömäksi todettuna päistärikkö pistettiin kakkosluokan postissa Venäjälle teuraaksi. Suomen kohdalla lastia purettaessa rampautunut Sin pääsi kuitenkin irti ja pitkän vaelluksen jälkeen päätyi Kaamokseen.

Kaamoksen pimeyteen tamma sopi loistavasti. Sin nautti hylkiön elämästä. Erään kerran tamma kuitenkin törmäsi silloisen johtajattaren puolison lehtolapseen, Doomsdayhin. Tamma ei pitänyt seurallisesta orista alkuunkaan. Yhteentörmäyksistä tuli kaiken aikaa yhä yleisempiä, kunnes lopulta päistärikkö myönsi ihastuneensa pilkulliseen oriin. Sokeutunut Sin sai hoivaa ja rakkautta Doomsdayltä, kunnes orin käytös alkoi muuttua. Hellivät otteet vähenivät mitä useammin ori kävi viihteellä. Lopulta vahvasti humaltunut Doomsday hakkasi Sinin. Katkeroitunut tamma hylkäsi sammuneen puolisonsa ja karkasi viimeisillä voimillaan. Toivuttuaan jonkin aikaa Chris löysi toivonsa menettäneen päistärikön, ja auttoi tätä pääsemään jälleen jaloilleen. Zezan tavattuaan tamman jalat parannettiin ja tamma liitettiin osaksi Marraksen klaania, jonka jälkeen tamma sai vaaleansinisen kykykivensä.


Mä en lupaa mitään
En enää lupaa mitään muuta

SUHTEET
Christophe paras ystävä, ei tiedä, mitä tekisi, ellei olisi tutustunut aikanaan Chrisiin

PELIT
[url=http://]Peli[/url] tapahtumat lyhyesti


Sanonut oon kaiken
Yö vaihtuu aamuun
Jos sä vielä haluut
Takas mä tuun


TEKSTIT: Elmia 2008-2013, KUVA: Elmia, brainchild 2013
LYRIIKAT: Chisu - Sama nainen



Viimeinen muokkaaja, Elmia pvm 8/5/2013, 02:04, muokattu 2 kertaa

http://kumisaapas.net/kaamos/

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 1]

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa