Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Alone at last? Maybe not...

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2

Siirry alas  Viesti [Sivu 2 / 2]

26Alone at last? Maybe not... - Sivu 2 Empty Vs: Alone at last? Maybe not... 10/12/2008, 11:38

Vierailija


Vierailija

May pyöräytti silmiään.
- Oletko kateellinen? Gene olet säälittävä. Sitäpaitsi jos olet oman tyttäresi hävittänyt, sinun on aivan turha haukkua muiden suhteita.

27Alone at last? Maybe not... - Sivu 2 Empty Vs: Alone at last? Maybe not... 10/12/2008, 12:04

Dreamer

Dreamer
Pääjehu
Pääjehu

"En, mutta oletko sinä?" Gene vastasi, "Sinä et tunnu hyväksyvän sitä että hetken aikaa olin ihan tyytyväinen olotilaani Jolin kanssa, joka kuitenkin nyt vihaa minua, ansaitusti kylläkin." ori jatkoi rennosti.

"Teillä olisi varmasti paljon puhuttavaa." puoliverinen huomautti virnistäen.

28Alone at last? Maybe not... - Sivu 2 Empty Vs: Alone at last? Maybe not... 10/12/2008, 12:10

Vierailija


Vierailija

- Kyllä minä hyväksyn, mutta en vain halua kuulla sinun sielunelämästäsi mitään, koska minua ei kiinnosta.

Palomino kohotti kulmaansa ja virnisti kylmästi.
- Enpä usko.

29Alone at last? Maybe not... - Sivu 2 Empty Vs: Alone at last? Maybe not... 10/12/2008, 12:19

Dreamer

Dreamer
Pääjehu
Pääjehu

"No miksei olisi? Te kummatkin olette synnyttäneet maailmaan minun äpärälapseni ja kummatkin vihaavat minua." Gene vastasi, se oli saanut oman tunteettoman olotilansa takaisin ja oli iloinen siitä.

Nyt ori voisi jatkaa Mariloun etsintää.

30Alone at last? Maybe not... - Sivu 2 Empty Vs: Alone at last? Maybe not... 10/12/2008, 13:06

Vierailija


Vierailija

May nauroi halveksuvasti.
- No siinä olet oikeassa. Sinua vihataan.

Palomino kääntyi lähteäkseen, siirtäen vielä katseensa Geneen.
- Toivon todella että et löydä tytärtäsi - vaikka äpärälapsi onkin, minusta on väärin, että tamma joutuisi sinunlaisesi oriin kasvattamaksi.

Täysiverinen muodosti kylmän hymyn huulilleen ja katsoi oria ironisesti, ennen kuin nosti laukan ja katosi pehmeän puuterilumen saattelemana kaukaisuuteen.

// May poistuu <; //

31Alone at last? Maybe not... - Sivu 2 Empty Vs: Alone at last? Maybe not... 10/12/2008, 13:11

Dreamer

Dreamer
Pääjehu
Pääjehu

"Minä ajattelinkin palauttaa hänet surevan äidin luo, luuletko todellakin että olisin niin epäitsekäs että kasvattaisin hänet itse?" Gene huomautti virnistäen kylmästi, sen kunnioitus oli nollissa Mayn suhteen, miten Ace oli voinut mennä palominon ansaan uudelleen?

Täysverisen mentyä ori puuskahti, se ei ollut ikinä ennen tuntenut tälläistä kuvotusta ketään kohtaan, ei edes Mayta kohtaan aiemmin.

// Gene poistuu //

Sponsored content



Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 2 / 2]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa