Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Johtajalle päivää

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2

Siirry alas  Viesti [Sivu 2 / 2]

26Johtajalle päivää - Sivu 2 Empty Vs: Johtajalle päivää 5/9/2009, 00:07

Vieraili


Vierailija

"Ei mitään radikaalia, kunhan ensin tutustun kaamokseen ja hevosiin", Rochir vastasi hymyillen.

Oriin ilme vakavoitui hänen kuunnellessa tamman puhetta. Epäilyttäviä hevosia siis löytyi, ja baarikin oli pystytetty. Rochiria samaan aikaan jännitti ja kiinnosti kaikki tuleva, mutta myös pelotti. Kaamoshan saattoi olla vallan kauhea kauhulegenda. Ja Rochirista tulisi osa sitä.
"Selvä, kiitos tiedosta. Ja kyllä, tiedän mikä on baari", ori kertoi. Ihmiset olivat maininneet sen paikan moneen otteeseen tallilla, aina rankan työpäivän jälkeen ja lopulta Roch oli saanut myös tietää mitä se tarkoitti.
"Minä luulen, että jatkan tästä pian matkaa", Rochir mainitsi sitten katsellen siron tamman olemusta.

27Johtajalle päivää - Sivu 2 Empty Vs: Johtajalle päivää 6/9/2009, 10:07

Vieraili


Vierailija

Harmaasta oli hyvä kuulla, ettei Rochirilla ollut mitään suurta projektia alkamassa. Sellaisista kun usein tuli haittaa... Vaikka ajatus olisikin hyvä, joku onnistuisi helposti pilaamaan sellaisenkin.

Hope värähti, tuuli pääsi tundralla kulkemaan esteettä ja puhalsi nyt kylmänä arabialaisen ohuehkon karvapeitteen läpi.
"Eipä mitään." tamma hymyili. Ehkä tosiaan olisi aika jatkaa matkaa. "Selvä, minäkin tästä lähden etsimään sitten kohta yöpaikkaa... Mutta oli todella mukava tavata, Rochir. Johtaja." Hope virnisti hieman lauseensa päätteeksi.

28Johtajalle päivää - Sivu 2 Empty Vs: Johtajalle päivää 14/9/2009, 06:33

Vieraili


Vierailija

Liinaharja katsahti maisemaan, tuuli heitteli kiharat jouhet toiselle puolelle kaulaa. Dionin ylväs johtaja katsahti hymyillen sokeaan tammaan.
"Ilo oli kokonaan minun puolellani", hän sanoi ja astui askeleen eteenpäin.
"Kiitos kaikesta tarpeellisesta tiedosta. Pidä itsestäsi huolta, Hope. Muista, että minulle voi ja pitää kertoa kaikki huolet", ori sanoi katselen harmaata merkittävästi. Sitten hän lähti kävellen matkaan.
"Näkemiin!" Rochir vielä huudahti ja lähti voimakkaalla, mutta pehmeällä laukalla kohti tundran rajoja.

// Roch läks. Kiitos pelistä (: \\

29Johtajalle päivää - Sivu 2 Empty Vs: Johtajalle päivää 14/9/2009, 08:27

Vieraili


Vierailija

Hope hymyili ja nyökkäili liinakolle. ´"Toki, näkemiin!" Kimo lähti myös matkaansa, kuunnellen Rochirin etääntyvien kavioiden kumua.

//Samoin Hope, kiitoksia(; (lyhyt lopetus)\\

Sponsored content



Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 2 / 2]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa