Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

vaikka maailman ääriin sun vuokses matkasin... (Sätkyn Drinkit, Diomede)

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2

Siirry alas  Viesti [Sivu 2 / 2]

Vieraili

Vierailija

Ässä katsoi Kheoria. "Anteeksi." Ässä sanoi vielä kerran. "Minä rakastan sinua." Hän päätti lisätä, vaikkei Kheor tuntenutkaan näin häntä kohtaan luultavasti. Mutta ehkä vielä joku päivä Ässä saisi oriin rakastumaan häneen ja tekemään perheen hänen kanssaan.

Vieraili

Vierailija

Kheor oli hetken hiljaa ja katsahti taas tammaa. "Jatka vaan." Kirjavan tarkoitus ei ollut saada toista polville itkemään itseään kuiviin ja repimään sydäntä ulos, mutta kuten ori oli aikaisemmin sanonut: mikä tahansa saattoi olla sanahelinää. Vielä Kheorilla oli tunne, että jotain oli piilossa, salassa juuri häneltä.

Vieraili

Vierailija

Ässä ihmetteli Kheorin lyhyttä kommenttia. "Kerroin tärkeimmän, eikö se riitä?" Ässä kysyi. Kun toisen sydän ei kerran vollottamisesta lepynnyt, ei Ässä alkanut enää kyynelehtiä. "Ja se on totta, minä rakastan sinua, vaikket sinä ehkä minua." Ässä avasi jälleen suunsa.

//Jäätyy, tuun ehk viel myöhemmin nopsaa vastailee.//

Vieraili

Vierailija

// vetäsen tän viel \\

Kheor pysähtyi ja katsoi Ässää vaativasti. "Jos sinulla ei ole mitään salattavaa, voit varmaan katsoa minua suoraan silmiin ja vakuuttaa sen?" Jos tamman elämässä tosiaan oli tapahtunut jotain merkittävää viimeaikoina, saisi ori siitä täyden varmuuden ainoastaan kykynsä avulla.

Vieraili

Vierailija

Ässä katsoi Kheoria silmiin. Hän luuli, että ori oli jo ymmärtänyt, että hän oli pettänyt tätä, nyt tamma kuitenkaan ei enää ollutkaan niin varma. "Ei minulla ole salattavaa. Olen pahoillani siitä, että petin sinua." Ässä sanoi yhä katsoen Kheoria syvälle silmiin.

Vieraili

Vierailija

Kirjava sai Ässältä suoran katseen silmiin. Vanhat, samat tiedot tulivat orin mieleen, menneisyydessä päällimmäisenä Gearin kanssa vietetty yö. Ori jäi hiljaa aloilleen katse tamman silmissä, ikäänkuin voisi näin vain pyyhkäistä toisen teon.
Lopulta Kheor huokaisi ja riisti katseensa irti. "Eilinen on menneisyyttä, huominen on mysteeri. Vain tämä päivä on varmaa." Appaloosa vilkaisi arabia ja käänsi katseensa sitten kylän perällä olevaan pieneen mökkiin. "Tule." Kheor käveli hiljaa mökkiin, olettaen Ässän seuraavan perässä.

// Vedän Kheorin tän kautta pois. eli nää voi viettää tän yön täällä ja jatkaa sit aamulla jonnekkin, keskustellaan jatkosta.
kiitokset (: \\

Vieraili

Vierailija

Ässä katsoi jännittyneenä Kheoria joka näytti miettivän. Lopulta tämä avasi suunsa ja Ässä pidätti hengitystään oriin puhuessa. Ässä huokaisi onnessaan ja hymyili leveästi. "Ihanaa kulta." Hän sanoi puhuen jälleen täysin totta. Sitten hän meni onnellisena Kheorin perässä mökille päin, jonne tämä häntä johdatti.

//juu sopii mainiosti. Ässä myös jatkaa aamulla muualle, kiitos itsellesi (: //

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 2 / 2]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa