Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Some company maybe? (Järvi, Diomede)

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2

Siirry alas  Viesti [Sivu 2 / 2]

Vieraili


Vierailija

-Järvellä vai Kaamoksessa? Kaamoksessa jonkin aikaa... Jotain on ehditty puuhailla, yhden kunnollisen kaverin oon toistaseks saanut, Robinin. Tiedätkö tyyppiä?
Rautias oli jo rauhoittunut ja lepuutti toista takastaan.

Vieraili


Vierailija

Dawi kuunteli tarkkaavaisesti. Robin, hmm... "Olen minä ihan pienenä Robinin tavannut. Se autto meitä siis mun äitiä ja yhtä toista oria karkottamaan susia meidän kimpusta", kimo selosti. "Olen itse elänyt täällä ihan pienestä saakka. Synnyin täällä kaamoksessa", Dawi kertoi.

Vieraili


Vierailija

-Jaa jaa. Mä oon tullut tuolta vähän muualta...
Sukkajalka ei nyt jaksaisi ruveta selostamaan menneisyyttään.
-Niin ja sen Robinin kanssa me kerittiin jo yhet missikisat pitää Sätkyn baarissa,
se totesi naurahtaen, mutta ilme vaihtui myrtyneeksi kun se muisti taas Ginnyn. Ori huitaisi naamansa ensin ilmeettömäksi, sitten taas levitti virneen naamalleen.

Vieraili


Vierailija

Kimo kysyi uteliaan: "Itse en oikein tiedä mikä on missikisa, joten voisitko selittää tarkemmin?" Dawi katsoi vähän ihmetellen toisen ilmehdintää. "Tapahtuiko silloin jotain kurjaa kenties, kun noin ilmeesi vaihtuvat?" ori kysyi.

Vieraili


Vierailija

-No, se on semmonen kilpailu jossa katotaan kuka on ilmoittautuneista tammoista kaunein.
Toiseen kysymykseen rautias totesi;
-Älä kysy.
Hetken päästä se jatkoi.
-Mut mun pitäis varmaan jatkaa matkaa tästä, joten nähtäillään taas...
Ori hymyili toiselle.

Vieraili


Vierailija

Kimo ori nyökkäsi eikä kysellyt enempää. "Ok, määkin varmaan meen pian", Dawi sanoi ja hymyili myös.

Vieraili


Vierailija

-No, moro sitten,
rautias heippasi ja lähti ravailemaan poispäin, kääntyen vielä kerran virnistämään uudelle tuttavuudelle.

//Samba siis poistuu, kiitos pelistä! :) //

Vieraili


Vierailija

"Heippa vaan", Dawi sanoi virnistäen. Ori hörppäsi vielä järvestä ja lähti ravaillen pois päin toisesta ja virnisti toiselle vielä.

/Dawikin poistuu, kiitos samoin!\

Sponsored content



Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 2 / 2]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa