Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Liar, liar (Laakso, Nimeämättömät)

Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 2]

Dreamer

Dreamer
Pääjehu
Pääjehu

Tumman hevosen varjo piirtyi niityn auringon laskuun, oli helppo arvata että kyseessä oli tamma sillä hahmo oli siro. Nez vilkaisi ympärilleen, oli hämmästyttävää ettei niitylle ollut siunaantunut muita juuri sillä hetkellä. Tamma vilkaisi tatuointiaan jonka oli saanut Creepyltä, nyt se oli virallisesti mafialainen, piti vain pitää huoli siitä ettei Morten intoutuisi kyselemään sen enempää.

Risteytys nappasi muutaman heinänkorren suuhunsa ja piinasi hyvikseen ohi lentävää lokkia ajatuksilla, toivoen ettei tämä päivä osoittautuisi kovinkaan rauhalliseksi.

// Vapaa liittyminen //

Vieraili


Vierailija

// Tästä tulee mielenkiintoista, toin nimittäin Dynadin (mahd. mafialainen tulevaisuudessa) 8P //

Ravasin jossain hiton heinikossa ihan tuntemattomilla alueilla. Täällä en ollut käynyt koskaan ennen. Ihmeen valoisaa ja kaunista. Ei tämä mikään kaamos enää ollut, vai oliko? Ihan outo paikka mulle. Pyöräytin silmiäni ja jatkoin ravia nostellen jalkoja korkealle.

Sitten eräs lokki alkoi pyöriä pääni ympärillä. Huidoin sitä päälläni, mutta se ei vaan jättänyt minua rauhaan. Yritin napata sitä hampaisiini, mutta juuri sillä hetkellä edessäni oli suuri kivi, ja koska keskityin lokkiin, kompastuin. Kompuroin meilkein kaatuen ja kirosin päälle voimakkaasti. Kun sain taas itseni kunnolla seisaalle ja nostin katseeni, edessäni seisoi tumma ja siro tamma. "Umh.." Sain suustani, eikun lisää möhläyksiä.

Dreamer

Dreamer
Pääjehu
Pääjehu

Lokki oli jo niin sekaisin että oli syöksymäisillään maahan, mutta sen sijaan että lintu olisi kohdannut loppunsa maan kamaralla se alkoikin ahdistella kirjavaa hevosta.

Nez seurasi esitystä virne huulillaan, se ei siirtynyt piiruakaan edes silloin kun vieras ja ilmeisen kömpelö ori kaatui sen jalkojen juureen. Tamma kohotti toista kulmaansa tutkaillen toista, se ei ollut fornjotilainen, joten jos Morten sattuisi paikalle tumma risteytys saisi seurata viihdyttävää esitystä. Tosin ori tuntui olevan yhden miehen show jo muutenkin.

Vieraili


Vierailija

Ryhdistyin ja katsoin tammaan nenän vartta pitkin. "Mitäs virnuilet?" Kysyin tiukka katse silmilläni. Näytin mahdollisimman välinpitämättömältä, olin nolannut itseäni jo tarpeeksi. Laskin pääni heinään ja aloin pureskelemaan suullista heinää odottaen tamman vastausta.

Dreamer

Dreamer
Pääjehu
Pääjehu

"Tyyppi tulee lokin ahdistelemaksi ja kysyy multa mitä mä virnuilen?" Nez huomautti, se ei ollut kovin femiini tapaus puheltaan taikka käytökseltään, enemmänkin yksi sekasorto, vaikka ulkopuoli olikin siro ja tammamainen käytös taas..

"Ja sitten vielä kaadut ja öriset ku känninen apina." kirjava jatkoi, virnistäen, vaikka houkutus olikin suuri piinata tätäkin ohi kulkijaa ylimääräisellä ajatusvirralla.

Vieraili


Vierailija

Pyöräytin silmiäni. "Niin tekee." Sanoin välinpitämättömästi ja jatkoin heinän rouskutusta. Huomasin nyt vasta että olimme melkein nenäkkäin tamman kanssa ja otin askeleen sivulle.
Kun tamma jatkoi, lopetin rouskuttamisen ja astuin jälleen lähemmäs tammaa. "Kuule, jos haluat vittuilla, mene muualle." Sanoin pää ylpeästi korkealla. Mitä tuollainen ruikki minulle mahtaisi?

Dreamer

Dreamer
Pääjehu
Pääjehu

"En kuule alkaisi vittuilla minulle." Nez huomautti mulkaisten oria, se ei noteerannut toisen siirtymistä ja pään ylpeästi asettelua.

"Ja turhaan yrität isotella, sekään ei kannata." tamma huomautti ryhdistäytyen ja katsoen kirjavaa haastavasti, tuu päälle vain onkin viisasta hakata alueen johtajan tytär, joka vielä kaiken lisäksi kuuluu mafiaan.

Vieraili


Vierailija

Katsoin halveksuvasti tammaa. "Mitä? Pelkäisinkö sinua sitten, hah!" Sanoin tammalle ja kääntelin päätäni kysyvästi. Sitten lähdin kävelemään välinpitämättömästi niityllä eteenpäin välillä haukaten heinää maasta. Katsoin tammaan. "Isotella? Ehei minun tarvitse." Sanoin.

Dreamer

Dreamer
Pääjehu
Pääjehu

"Kannattaisi." Nez huomautti ja lähetti sykäyksen ajatuksia orin päähän, se oli oppinut käyttämään taitojaan entistä enemmän hyödyksi ja tiesi nykyisin kuinka pitkälle pystyi menemään ilman että tappoi toisen.

"Miksi sitten isottelet koko ajan?" tamma kysyi nostaen toista kulmaansa.

Vieraili


Vierailija

//Millaisia ajatuksia Nez lähetti?//

"Jaa miksi?" Kysyin tylsistyneellä äänellä. Mitä tuo tamma oli minulle isottelemaan?
"Kukas se tässä isottelee?" Kysyin myös toista kulmaani nostaen.

Dreamer

Dreamer
Pääjehu
Pääjehu

// Ei se oo Nezistä kiinni juurikaan, jokasella erillaiset reaktiot ja ajatukset. //

"En minä isottele." Nez huomautti neutraalilla äänellä, "Sanon vain sen mikä on totta." kirjava jatkoi ja alkoi syödä, hieman pettyneenä siihen ettei pieni annos sekalaisia ajatuksia vaikuttanut suurestikkaan oriin. Se lähetti kaaosmaisen äänien ja lauseiden sekoituksen, mutta jatkoi itse laiduntamista kuin mitään ei olisi tapahtunut.

Vieraili


Vierailija

// Ahaa. //

Yhtäkkiä päässäni alkoi soida ajatuksia. Minusta tuntui, että se oli alkanut aikaisemmin, mutten ollut jurikaan noteerannut ajatuksia, koska en osannut keskittyä moneen asiaan samaan aikaan. Nyt kuitenkin jouduin pysymään hiljaa ja keskittymään ajatuksiin. Minua alkoi lievästi huippaamaan, mutta en näyttänyt sitä ulospäin. Seisoin vain paikoillani hienoiset rypyt otsalla.

Dreamer

Dreamer
Pääjehu
Pääjehu

"Kylläpäs sinä hiljenit, joko tajusit mikä on parhaaksesi?" Nez huomautti kääntäen selkänsä itsestään liikoja luulevalle muukalaiselle, tosiasiassa tamman olisi pitänyt häätää kirjava pois fornjotin mailta jo aikoja sitten. Se tiesi että Morten raivostuisi jos sattuisi paikalle.

Vieraili


Vierailija

Sain itseni kondikseen ja nostin kulmiani kysyvästi tamman kommentille. "Jaa." Vastasin lyhyesti, koska erilaiset ajatukset häiritsivät minua yhä. Tämä oli selvästi tamman puuhia, mistä tällaista muka sitten tulisi kuin ilkikurisen vastaantulijan mielijohteesta? Sitä en tiennyt miten toinen oli tämän aiheuttanut, mutta kostonhimo oli valtava. Miten sitten kostaisin? Sitä en tiennyt, sillä sen verran älliä minulla oli etten alkanut fyysisesti räyhäämään tammalle.

// Jos jotenkin Nez ottaisi esiin mafian ja Dynad kiinnostuisi? //

Dreamer

Dreamer
Pääjehu
Pääjehu

Nez vilkaisi oria haastavasti, pieni rähinä olisi tehnyt sille hyvää, eikä se pitänyt kirjavaa läheskään vertaisenaan, kuten ei ketään muutakaan harvoja lukuunottamatta. Tamma silmäili oria tarkasti, toisessa ei ollut mafialaisten polttomerkkiä joten sen pitäisi pitää suunsa supussa, Creepy tuskin halusi että sen pienestä yhteisöstä kailotettiin ympäriinsä. Kirjava nosti päänsä ylös ja sai harjan siirtymään niin että vastatehty polttomerkki näkyi selvästi. "Jaa?"

Vieraili


Vierailija

Katsoin ärsyyntyneenä tammaan. "Niin, jaa." Sanoin kohottaen päätäni korkeammalle. Olin ajatuksieni kanssa taas kontrollissa, mutten viitsinyt alkaa näsäviisastelemaan sen enempää tammalle, koska hänellä oli keinonsa.
Kun tamma nosti päätään, huomasin hänen harjan alta paljastuvan merkin. Katsoin sitä ihmetellen ja mietin, mistä tamma moisen oli saanut.

Dreamer

Dreamer
Pääjehu
Pääjehu

"Et taida olla niitä kaikkein nopea älyisimpiä." Nez huomautti, kääntyen uudelleen kirjavaa kohti, tummat silmät tarkastellen oria, miettien kuinka pitkälle toisen kustannuksella saattoi mennä. Se huomasi vieraan katseen ja muisti polttomerkkinsä, "Hieno eikö vain, sinulle ei ilmeisesti moista ole suotu, jälleen yksi syy olla isottelematta minulle." tumman kirjava huomautti piikikkäästi.

Vieraili


Vierailija

"Jaa." Vatsasin kuin ärsyttääkseni tammaa sillä sanalla, katsoen yhä polttomerkkiä.
Nostin katseeni tamman silmiin polttomerkistä kun tämä alkoi puhua. "Miksi mulla pitäisi olla tuollainen?" Kysyin itsekkääseen sävyyn. "Mitä valtaa se muka sulle tuo? Ettei vastaantulijat saa puhua sulle? Hah, sori, tää järjestelmä ei sovi mulle."

Dreamer

Dreamer
Pääjehu
Pääjehu

"Saan rauhassa vaikka tappaa sinut tämän nimiin, sitä valtaa se tuo minulle." Nez huomautti, toisen ärsyttäminen vain sai kohtauksen tulemista entistä varmemmaksi ja se vasta tammaa ärsyttikin, se ei halunnut hyräillä, kosketella tai tehdä mitään muutakaan oireistaan kirjavan edessä.

"Tosin voisin tappaa sinut ilman sen kummempia seurauksia ilman tätäkin, ainakin täällä." risteytys huomautti, "Itseasiassa minut palkittaisiin jos tappaisin sinut tälle niitylle."

Vieraili


Vierailija

Katsoin kysyvästi ja kiinnostuneena tammaa. "Mikä tuo merkki oikenin sitten on?" Kysyin. Minua ei ollut koskaan huolettanut, tappoiko joku minut vai ei, minua kiinnosti itse se ura.
"Ja mitä tuo lisäys sitten tarkoitti?"

Dreamer

Dreamer
Pääjehu
Pääjehu

"Se sinun on kuules itse otettava selville." Nez ilmoitti, se ei aikonut alkaa lörpötellä mafiasta liikaa tuolle kirjavalle, ties mitä tämäkin saisi päähänsä.

"Se tarkoitti sitä mitä minä sanoin." tamma vastasi yksinkertaisesti, "Minun ei tarvisi itse asiassa liikauttaa lihastakaan tappaessani sinua." kirjava huomautti ja työnsi oriin päähän äänekkäitä ääniä.

Vieraili


Vierailija

"Vittu sä oot kans yks." Sanoin ärsyyntyneenä. Kun ajatukset alkoivat taas pyöriä päässäni hyökkäsin vähän eteenpäin ja puraisin tammaa kaulalle. Minua alkoi huipata ja laskin pääni alas. "Jaa, jaa, jaa, jaa, jaa, jaa..." Sanoin monen monta kertaa ärsyttävällä äänellä saadakseni vuorostaan tamman ärsyyntymään.

Vierailija


Vierailija

// tuon balorin (; jos sopii? //

Musta friisiläinen käveli pitkin askelin eteenpäin. Ennen se ei ollutkaan ollut tälläisellä niityllä - Kaamoksestahan löytyi uusia puolia.
Balor kuuli ääniä kauempaa ja nosti päätään. Hevosia? Ori luimisti korviaan ja lähti samoin tein kiertämään kauempaa - seuraa se ei kaivannut.

Dreamer

Dreamer
Pääjehu
Pääjehu

Toisen näykkäisyllä oli Neziin täysin päin vastainen vaikutus mitä kirjava luultavammin oli toivonut. Tamman tempperamentti nimittäin kuohahti, se syyti orin päähän entistä enemmän ajatuksia, pitäen tarkasti tietyn rajan, se ei tekisi tästä tyypistä seinähullua, mutta kärsiä se saisi. "Niin ja sinä saat olla iloinen jos pysyt yhtenä." kirjava huomautti orille.

Tamman huomion kuitenkin kiinnitti tumman hevosen hahmo, kylläpäs niitylle taas syyti väkeä.

Vieraili


Vierailija

Puristin silmäni kiinni kun päässäni alkoi jälleen soida. Minua huippasi. Olin kai aivan lähellä tammaa, en ollut siitä kovinkaan varma. "Jaa, jaa, jaa, jaa, jaa, jaa, jaa..." Jatkoin hampaitani kiristellen ja syöksähdin tamman päälle uudestaan ja näykkäisin kovempaa, enkä tiennyt mihin osuin.

Sponsored content



Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 2]

Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa