Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Hey, there is life! (Laakso, Nimeämättömät)

Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 2]

Vieraili


Vierailija

Ruunikko tamma ravasi rauhallisesti laaksossa ja vilkuili ympärilleen. Une Miracle oli kuullut pienempänä juttuja Suomen lapissa olevasta asuttomasta alueesta, Kaamoksesta. Tosin tamma ei ollut ikinä uskonut niiden olevan totta. Mira pysähtyi ja nuuhki kylmää ilmaa samalla kun tuuli heilutti hänen pikimustaa harjaansa tuulessa. Mira katseli ympärillee ja höristi korviaan. Olisi ollut mahtavaa jos olisi todella kuullut hirnuntaa tai jotain, mutta ei kuulunut mitään muuta kuin tuulen tuiverrus. Tamma näykkäsi kuollutta heinää hiukan suuhunsa. Hän oli seikkaillut lapissa vapaana jo pari päivää ja hänellä oli nälkä.

//Ven ja Mirror vaan tänne :D//

Vieraili


Vierailija

Ruunivoikko tamma ravasi pitkin, rauhallisin askelin pitkin laaksoa.
Se nosti laukan, ja hirnati tuulen tuivertaessa sen harjaa.
Mirror oli tullut laaksoon paitsi syömään, myös laukaulemaan ja purkamaan energiaansa.

Hetken laukkailtuaan se äkkäsi kauempana ruunikon hevosen, ja hidasti raviin. Se ravasi toisen luo, mutta jäi kuitenkin vähän matkan päähän. Se sanoi:
- Hei.

Vieraili


Vierailija

Mira säpsähti kuullessaa ravi askelia ja kääntyi. Hän näki ruunikon hevosen, joka tuli hänen luokseen ja tervehti.
-Moikka
Mira tervehti hiukan kankeasti. Kuinka täällä oli toinen hevonen?

Vieraili


Vierailija

- Mä olen Mirror Light, kukas sä oot? Näytät aika eksyneeltä...
Mirror puheli ja näykkäisi pari ruohonkortta suuhunsa.
- Täällä on aika kylmä tuuli, se sanoi ja värisi hiukan, kun kylmä ja kova tuuli vinkui sen korvissa.
- Onneksi ei sada mitään.

Vieraili


Vierailija

- Olen Une Miracle, mutta sano vaa Miraksi, Mira puhui hiukan varmemmin kun toinenkin vaikutti niin avoimelta ja kiltiltä.
- Itse asiassa olenkin hiukan eksynyt, satukko tietää et oonko mä siel Kaamoksessa? Mira kysyi tammalta ihan kurit päältänsä, eihän sitä ikinä tietäisi.

Vieraili


Vierailija

- Joo, kyllähän tää sitä kaamosta on. Oletko jo jossain laumassa? Jos oot, niin mikä on sun laumas?
Mirror puhua päpätti, ja otti taas pari ruohonkortta suuhunsa.
- Minä itse olen Dionin klaanissa.

Vieraili


Vierailija

- Öö.. olen kuullut vain puhuttavan Kaamoksesta, en ole missään laumassa, Mira puheli ja alkoi taas näykkimään ruohoa maasta.
- Onko täällä siis oikasti paljonkin hevosia ja monta laumaa? Mira kysäisi samaan syssyyn. Mirror vaikutti kivalta ja ystävälliseltä.

Vieraili


Vierailija

- Noo, onhan täällä aika paljon kaikkia. Ja juu, laumoja on kaksi, nimittäin Dion ja Kharon. Ja sitten vielä hylkiöt, mutta kukaan ei oikein välitä niistä. Kuinka kuulit Kaamoksesta?
Mirror pureskeli ruohoa, ja samalla ravisutti päätään. Se oli ihan selvästi kuullut kärpäsen pörräävän korvansa lähellä.

Vieraili


Vierailija

- Mä luulin et Kaamos o vaa joku tarina! Mira huudahti, eikä ollut uskoa että oli todella tullut paikkaan, mihin voisi asettua.
- No tota.. äitee kerto kaikkee et tääl Suames on Kaamos jossa on hevosii ja laimoi, siistii et se on totta! Mira kihisi onnesta ja mutusteli samassa heinää.
- Ookko sä ollu tääl kauanki? Mira kysyi tammalta ja höristi korviaan ravistelevaan tammaan päin.

Vieraili


Vierailija

- Joo, en nyt mitään superkauaa, mutta ihan kohtalaisen ajan. Ja, voi ihan todeta sinulle, että Kaamos on ihan todellinen paikka!
Mirror naurahti ja haukkasi taas ruohoa.
- Mistä päin olet kotoisin?

Vieraili


Vierailija

- Kanadasta, tamma totesi iloisesti.
- Joo tiedän, Kanada on todella kaukana, mutta elämä kuljettaa mukanaan, tamma juttella pälätti toiselle ja heulautti päätään saadakseen harjan paremmin.
- Mistäs sä? Mira kysyi vielä ja mutusteli ruohikkoa, jota oli osaksi jo tallonut.

Vieraili


Vierailija

- Rovaniemeltähän mie, Mirror vastasi ja hymyili.
- Voit muten kutsua mua pelkästää Mirroriksi, se sanoi ja rupesi taas mutustamaan ruohoa.
- Tunturilla tää ruoho on paljon parempaa, vai mitä? Ootko käyny ees tunturissa? Sielä on mahtavat näköalat!
Mirror kyseli ja mutusti edelleen ruohoa.

Vieraili


Vierailija

- Rovaniemeltä? Onko se joku paikka Suomenna? Mira kysyi uteliaana, eikä tuntenut itseään enää ollenkaan ujoksi.
- Mirror, oke, en oo käyny tuntureilla, pitääs varmaa joskus käyrä! Mira puheli ja mutusteli ruohoa.
- Tää ruoho on ihan kuollutta.. Mira lopulta totesi ihan hyvikseen ja ravisteli hiukan itseään.

Vieraili


Vierailija

- Joo, se on tuol hiukan etelämpänä...kai, Mirror totesi ja vastasi:
- Totta, tää ruoho on kuollutta. Pitääs varmaan lopettaa tää syöminen, Mirror sanoi ja lopetti kuolleen ruohon mutustamisen.
- Sun tosiaan pitää kaydä Tumturissa, seillä on ihan mahdottoman hienot näköalat! Mirror puheli, ja nuuhki ilmaa.

Vieraili


Vierailija

- Joo pitää käyä, onks tääl Kaamokses porukka muute ystävällisii niinku sä vai onko tääl selllasii tappelioitaki? Mira kysyi hukiksensa. Olisi se kiva tietää saiko kaikkia eteen sattuvia varoa vai saiko olla oma itsensä.

Vieraili


Vierailija

- Noo, täällä on aika paljon kaikenlaista porukkaa, osa on arkoja, osa ei. Joten kannattaa pitää varansa, Mirror vastasi ja heitti toisen kysymyksen;'
- Aiokko muute liittyy Kharonii vai Dionii?

Vieraili


Vierailija

- Vai että molempi sakkista, no eipä haittaa, Mira sanoi ääneen vaikka oikeastaan puhui jonnekkin kaukaisuuteen tuijottaen.
- En oo viel varma, pitää kattoa, tamma sanoi ja käänsi katseensa Mirroriin.
- Jos liittyy laumaan, nii pitääks siit kysyy lupa tai ilmootaa muute johtajalle vai päätetäänkö se vaan et mä nytte oon täs laumas? Mira kysyi ja puhui lopun hyvin sarkastisella äänellä vitsikkäästi.

Vieraili


Vierailija

- No, kait siitä olis ihan hyvä ilmottaa, Mirror sanoi ja naurahti.
- Tietenkin, jos haluaa "hylkiöihin", ei tarvitse muutakuin pamauttaa itsensä jonnekkin ja seikkailla missa haluaa.
- Mut mun pitää varmaan mennä kohta, en haluu joutoo sen yhden tyypin kavioihin, mikä seikaalee täällä laaksossa. Mut voin mä vielä hetken olla, Mirror sanoi ja pärskähti.

Vieraili


Vierailija

- Ahaa, tamma sanoi leikkien kiinnostunutta ja virne huulillaan.
- Kenen kavioihi? Mira kiinnostui.
- Tallaako tääl joku tyyppi hevosii jalkoihinsa? Mira kysyi hiukan hölmistyneenä ja osin huvittuneen, kun kuvitteli ison hevosen joka talloo jättikavioilla hevosia.

Vieraili


Vierailija

- No kuule, varmaan. Sillä on sellaiset jättikaviot, oikein isot ja se itse hevonen on metrin korkuinen poni, mutta sen kaviot ovat halkaisijaltaan 2 metrii, joten kannattaa varoa, Mirror rupesi vitsailemaan oikein olan takaa, ja se halusi myös testata uskoisiko Mira tuohon puppuun. Samalla Mirror avasi kykynsä, ja tutki mitä toinen ajatteli.

Vieraili


Vierailija

Mira repesi nauramaan.
- Jaahas jaahas että sellaista, eikun oikeasti? tamma sai sanottua nauunsa välistä ja rauhoittui. Kyllä tammalla ainakin mielikuvitusta löytyy. Vai että metrin kokoinen poni jolla on jättijalat, *reps*

Vieraili


Vierailija

Mirror luki toisen ajatukset, ja rupesi itsekkin nauramaan. Sitten se kytki kykynsä pois, ja puhui:
- No okei, ei täällä oo mitää metrin pituusta tyyppii, joka olis 3 metrii leveä. Juksasin! Mirror virnisti, ja nauroi vielä vähän.

Vieraili


Vierailija

- Siis mä jo ihan luulin! Mira sanoi sarkastisesti ja piti typerää ilmettä kasvoillaan.
- No kuiteski, kene jalkoihi sä et haluu jäärä? Mira kysyi kiinnostuneesti ja heilautti harjaa pois silmiltä ja paransi asentoa.

Vieraili


Vierailija

- Siis ei täällä oo ketää tyyppiä, kenen kavioihin en haluais jäädä, kunhan juksasin sua, Mirror oikaisi ja heilautti päätään.
- Kuinka vanha muuten oot?

Vieraili


Vierailija

- Ahaa.. no siihen mä uskoin et tänne tuloo joku tapamaan mut, Mira nauroi ja hymyili toiselle.
- Oon 4vuotias sä? Mira kysyi takaisin ja katsoi tammaa.
- Et sää kovin mua vanhee voi olla, tamma hymyili toiselle ja odotti vastausta taas parantaen asentoa.

Sponsored content



Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 2]

Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa