Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

High (Kuollut metsä, Nimeämättömät)

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3

Siirry alas  Viesti [Sivu 3 / 3]

Vierailija


Vierailija

Musta virnisti ja seurasi kimoa edelleen linkaten, hyppien kolmella käyttökelpoisella jalallaan eteenpäin.

Tamma pysähtyi täysiverisen kompuroidessa ja naurahti ääneen.
"En minä saa aikaan vaan sinä ITSE." Alice ivaili. Musta kiersi jälleen kimon eteen niin että näki tämän hyvin. Musta horjahti hieman ja hymyili katsoessaan oriin.
"Oletko edes yrittänyt olla jotain muuta?"

Vierailija


Vierailija

Kimo pysähtyi tamman astuessa jälleen sen tielle ja painoi vaistomaisesti katseensa maahan.
- En.. en minä tiedä..

Saul seisoi hiljaa aloillaan ja tunsi kuinka sen syke alkoi vähitellen taas rauhoittua. Ori kohotti varovaisesti katsettaan ja vilkaisi mustaa nopeasti silmiin.

Vierailija


Vierailija

Alice nauroi ja otti sivuaskeleen. Tamma viskasi jälleen päätään. Kuin pakonomaisen oireen takia.
"Hah, eli et. kyllä minä sinua sen verran osaan lukea." Tamma huomautti ja hymyili ivallisesti. Perusilme, minkäs sille pystyi.

Musta loi kimoon itsevarman katseen.
"No mene sitten nössöilemään."

Vierailija


Vierailija

Saul nielaisi ja huomattuaan tilaisuutensa koittaneen harppasi tamman ohi, rämpien hetken oksassa ja kadoten sitten kuusien sekaan.

// Saul poistuu, kiitos <; //

Vierailija


Vierailija

Musta pärskähti ja hymyili ivallisesti.
"Nähdään taas höntti. Toivottavasti sinussa on sitten enemmän hevosta kuin sinussa on nyt!" Tamma kailotti orin perään ja kääntyi loikkimaan poispäin varoen kipeää jalkaansa joka oli täysin käyttökelvoton.

//Alice poistuu//

Sponsored content



Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 3 / 3]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa